منوی دو زبانه برای رستوران ها و کافه هایی که توریست در انجا حضور بهم می رساند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 6 مرداد 1400
بازدید : 107
نویسنده : black panther

پس از راه اندازی کافه و رستوران یکی از مهم ترین مسائلی که ذهن شما را به خود مشغول می کند، منوی غذایی است. قطعا شما نمی خواهید که از یک منوی ساده و تکراری که در معمولی ترین رستوران های شهر نیز به چشم می خورد، استفاده کنید بلکه می خواهید متفاوت از دیگران باشید.

این تمایز از سایر رقبا و کسانی که در کسب و کاری مشابه با شما فعال هستند؛ باید در تک تک موارد مرتبط با رستوران به چشم بخورد حتی در منوی غذایی؛ پس بهتر است که برای آن به اندازه ی کافی وقت بگذارید. فرض کنید که به بهترین شیوه و با استفاده از بهترین و جدیدترین تکنیک ها، متریال ها و ایده ها راه اندازی رستوران ایده آل خود را انجام دادید. مشتری در بدو ورود متوجه ی دکوراسیون زیبا و محیط داخلی جذاب خواهد شد و در نهایت نوبت به سفارش دادن غذا می رسد؛ پس در اینجاست که منو اهمیت می یابد و به اصطلاح به اصل مطلب می رسید.

یک نکته: منوی غذایی ابزاری برای شروع آشنایی و ارتباط مشتری با ماهیت رستوران شماست؛ پس باید به گونه ای باشد که موجب تشویق مشتری به سفارش دادن و انتخاب غذاهای مختلف شود، به گونه ای که در نهایت سود آوری اقتصادی برایتان داشته باشد. اینکه چه غذاهایی را سرو خواهید کرد یک مسئله ی مهم است ولی چیدمان منو نیز بسیار مهم می باشد؛ بنابراین نتیجه می گیریم که تعیین منوی غذایی رستوران به هیچ وجه در حاشیه قرار ندارد و شما به عنوان صاحب این کسب و کار، باید به صورت اصولی آن را مدیریت نمایید.

یک نکته ی مهم در چیدمان منو این است که شما بتوانید آن گزینه هایی که برایتان سود بیشتری دارند،( غذاهای خاص تر و گران تر ) را در بخشی از منو قرار دهید که در نگاه اول، مشتری متوجه ی آن ها شده و توجه اش جلب شود. دقت داشته باشید که در تمامی کسب و کار ها این اصل مهم وجود دارد که برترین و با کیفیت ترین یا خاص ترین گزینه ی قابل خرید توسط مشتری باید در معرض دید وی قرار داده شود.

حال اگر رستوران شما محلی باشد که توریست ها در انجا رفت و امد دارد پس باید یک منوی دئ زبانه طراحی کنید تا مشتریان توریستی خود را از دست ندهید تا با داشتن این منو هم مشتریان ایرانی خود را حفظ کنید هم مشتریان تورستی خود را و جذابیت متنوی خود را چند برابر کنید.

تیم مدیریتی منوی دیجیتالی لایو منو از انجای که منویی بقی نقص طراحی کرده اند اسن موضوع را نادیده نگرفتن و برای رستوران و کافه شما منوی دو زبانه طراحی کرده اند تا شما ی منوی کامل برای رستوران و کافه ی خود داشته باشید .




:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وب سایت من خوش امدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)





RSS

Powered By
loxblog.Com